x
 
Garanti ve İade Koşulları

Garanti Şartları:

1. TONER.com.tr, satışını yaptığı ürünler için garanti belgesinde belirtilen şartlar çerçevesinde üretim hatalarına karşı sorumludur. 

2. Garanti süresi 2 yıldır. 

3. Ürün, garanti süresi içerisinde üretim hatalarından dolayı arızalanması halinde ücretsiz olarak onarılır ve müşteriye iade edilir. 

4. Azami tamir süresi arızalı ürünün, teknik servislerimize, veya teknik servise ulaşılamaması durumunda da bayimiz, acentamız, temsilciliklerimiz, ithalatçısı veya üreticisinden birine bildirimi tarihinden itibaren başlar ve 20 iş günüdür.

5. Garanti kapsamındaki bir ürünün arızalanması ve arızanın 10 iş günü içerisinde giderilememesi halinde TONER.com.tr  ürünün tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir ürünü, kullanıcının kullanımına tahsis eder.

6. Ürünün onarımı TONER.com.tr yetkili teknik servisinde yapılacaktır. 

7. Ürün teslim tarihinden itibaren garanti süresi dâhilinde ürünün ücretsiz değiştirilmesini, bedelinin iadesini veya ayıp oranında bedel indirimini talep edebilir.

8. Ortaya çıkabilecek anlaşmazlıklar firmamıza yazılı olarak bildirilmelidir. 

9. Tüm gereklerin yerine getirilmesine rağmen oluşan problemler için kullanıcı, Sanayi ve Ticaret Bakanlığı, Tüketicinin ve Rekabetin Korunması Genel Müdürlüğü’ ne başvuruda bulunabilir.


İade Şartları:

1. Mağazalarımızdan satın almış olduğunuz ürün şayet kusurlu ya da ayıplı değil ise değişim ve iade talep edilemez.  Kusurlu ve ayıplı ürünlerde herhangi bir hizmet bedeli alınmaksızın 14 gün içinde iade hakkı tüketicide bulunmaktadır.
2. TONER.com.tr  fiyatlarını değiştirme hakkını saklı tutar. Fiyatlar piyasa koşullarına bağlı anlık değişikliklere uğrayabilir. Artan veya azalan fiyatlardan dolayı firmamız herhangi bir yükümlülük altına sokulamaz. 
3. Kullanım kılavuzunda belirtilen bir kullanım hatası veya ürün standartlarında var olmayan bir özellik için firmamız sorumlu tutulamaz, değişim ve iade talep edilemez. 
4. Almış olduğunuz ürün kargo şirketi aracılığı ile size ulaştırılmış ise ürünün ambalajına zarar vermeden açarak kontrolünü yaptıktan sonra teslim almalısınız. Sevkiyat sırasında meydana gelmiş bir eksiklik veya hasar var ise kargo görevlisine tutanak düzenletmelisiniz. Kargo Firmasının taşıması esnasında oluşabilecek problemlerden firmamız sorumlu tutulamaz. 
5. İadeyi gerektiren şartların oluşması halinde, iade esnasında, varsa promosyonları, fatura (iade faturası), garanti belgesi ve tahsilat makbuzu ile birlikte firmamız satış yetkililerine başvurulması gerekmektedir. 
6. İade edilecek ürünün alıcısı bir vergi mükellefi ise, alıcının, ürün iadesi için iade faturası kesmesi gerekmektedir.
7. İade işlemine konu olan ürün ile ilgili olarak her türlü kargo v.b. ücretler alıcıya aittir. 
8. Ürün kontrol edildikten sonra, iade için gerekli şartlar sağlanıyorsa, ilgili bölüm tarafından ürünün değişimi veya muhasebe servisimiz tarafından ödemenin iadesi işlemleri gerçekleştirilecektir. 

Teslimat Şartları:

1Siparişiniz %100 sigorta ve kasko güvencesi ile siparişin firmamıza ulaştığı gün içinde ve mesai gününde olmak üzere kargoya teslim edilir.
2. Doğal afet, savaş, yangın, vb. olağanüstü durumlarda teslimat süresi değişkendir. 
3. Siparişiniz ile ilgili, TONER.com.tr +90 850 885 01 10  telefonumuz ile çağrı merkezimizden bilgi alabilirsiniz. 
4. Siparişinizi resimli bir kimlik ibrazı ve imzanız ile teslim alabilirsiniz. Lütfen ürününüzü teslim alırken ürün ambalajını açınız ve içeriğinin tam ve hasarsız olduğundan emin olunuz. 
5. Teslimat anında kesinlikle bir bedel ödenmeyecektir! Sadece siparişinizin eksiksiz ve kusursuz teslim edildiğinden emin olunuz. Siparişinizin teslimatı, eğer adresinizde siz veya resmi temsilciniz bulunmuyor ise, ancak 1. dereceden akrabanız olduğunu resimli kimliği ile ispat eden şahıslara imzası mukabilinde teslim edilmektedir. Adreste bulunulmaması halinde, Kargo sorumlusu size kargo şirketinin telefon numarasını içeren bir haber formu bırakacaktır. Sipariş verildikten sonra, teslim alacak kişi değiştirilememektedir. 
6. Sadece Türkiye sınırları içinde teslimat yapılabilmektedir.



Sipariş İptali İçin Gerekli Şartlar : 

1. Sipariş iptali, siparişin verildiği iş günü içerisinde, siparişinizin kargoya teslim saati olan 16:30 'dan önce mümkün olmaktadır. 
2. Call Center : +90 850 885 01 10

T-Soft® e-ticaret sistemleriyle hazırlanmıştır.